نظرسنجی

شما از چه طریق با این سایت آشنا شدید؟






پر بيننده ترين مطالب

اطلاع‌رسانی به كاربران را تقویت كنید

مشتریان خود را می‌شناسیم



تعداد بازدیدکنندگان 3276 بازدید نسخه چاپی

ایتنا- هم اكنون شركت دریا كامپیوتر به دلیل نگرفتن بازخورد مناسبی در الكامپ 87، در نمایشگاه امسال الكامپ حضور نداشت به طوری كه مدیر تبلیغات این شركت معتقد است مشتریان هدف خود را به خوبی می‌شناسد.

به گزارش آژانس خبری تدبیرگران خوشگو، قائم مقام و مدیر فروش شركت دریا كامپیوتربا حضور در نشست مدیا سنتر نمایشگاه الكامپ با بیان این مطلب اظهار كرد: با توجه به تاسیس شركت دریا كامپیوتر در سال 79 و ارائه خدمات پس از فروش و كالای با كیفیت، هم اكنون به یكی از بزرگترین عرضه‌كنندگان مادربرد به نمایندگی برند فاكسكان تبدیل شده‌ایم.

همچنین امید است در یك سال و نیم آینده، شاهد رشد خوبی در بازار ایران باشیم.وی افزود: دریا كامپیوتر در سال‌های 80 تا 83 حضور فعالی در نمایشگاه الكامپ داشت اما به دلیل نبود بازخورد مناسب در نمایشگاه 87، بنابر تصمیمات مدیران ارشد تصمیمی مبنی بر عدم حضور در نمایشگاه اتخاذ شد.

به گفته خوشگو، فعایت دریا كامپیوتر بیشتر بر روی نمایشگاه‌های شهرستان‌ها است به طوری كه یك ماه گذشته نیز در نمایشگاه اصفهان و مشهد حضور فعالی داشت. وی به شرایط تحریم از سوی شركت نمایشگاه‌ها و انفورماتیك در سال‌های 83 به بعد اشاره كرد و گفت: در حال حاضر سیاست‌های شركت مبتنی بر تقویت تیم بازاریابی شركت و تعامل با كاربران است به طوری كه در حال حاضر نیز فعالیت شركت در برند فاكسكان با رشد خوبی روبروست، زیرا با توجه به مباحث ركود موجود توانستیم درصدی از بازار را از آن خود كنیم اما به دلیل افزایش كالاهای غیرقانونی برآوردی در دست نیست، اما می‌توان گفت دریا كامپیوتر حائز رتبه سوم در كشور است.

بر اساس این گزارش صائب مدیر تبلیغات دریا كامپیوتر تصریح كرد: در اوایل سال 88 نوعی تغییر كلی در رویكرد شركت صورت گرفته به طوری كه مصرف كننده نهایی در اولویت برنامه‌های شركت است كه در قالب اطلاع‌رسانی و بالا بردن سطح كیفی محصولات تیم بازاریابی خود را بسط داده و تقویت كردیم.

وی در مورد عدم حضور در نمایشگاه امسال الكامپ گفت: با توجه به دسترس قرار ندادن اطلاعات و مشخصات بازدیدكنندگان حاضر در نمایشگاه از سوی سازمان تجارت و شركت نمایشگاه‌ها به مدیران غرفه‌ها و شركت‌ها، بنابراین اطمینانی وجود ندارد كه چه كسانی مصرف‌كننده و بازدیدكننده و تاثیرگذار روی سرمایه و فعالیت شركت‌ها هستند از طرفی اطلاعاتی كه نمایشگاه در اختیار قرار می‌دهد صرفا جنبه كمی دارد و فاقد هر گونه دید كیفی است.