نظرسنجی

شما از چه طریق با این سایت آشنا شدید؟






پر بيننده ترين مطالب

واردات HP قانونی است



تعداد بازدیدکنندگان 3207 بازدید نسخه چاپی

ایتنا- مدیران ایران اچ پی با حضور در نمایشگاه الكامپ، از ورود قانونی محصولات اچ پی، اعتبار و پیشتازی محصولات این كمپانی در فناوری چاپ لیزری و جوهر سخن گفتند.

به گزارش تدبیرگران، علی دولت آبادی، مدیر فروش ایران اچ پی با حضور در تی- مدیا سنتر نمایشگاه الكامپ با بیان این مطلب اظهار كرد: شركت ایران اچ پی با هدف ارائه امكانات تخصصی و محصولات آی تی به مشتریان حقیقی و حقوقی خود در سال 74 شكل گرفت به طوریكه خدمات آن شامل واردات، مشاوره، فروش،گارانتی و ایجاد وب‌سایت تخصصی است.

وی درباره عدم حضور ایران اچ پی در نمایشگاه امسال گفت: با توجه به تغییرات در سیستم مدیریتی نمایشگاه، سیاست‌گذاری و افت كیفی و با توجه به تصمیمات مدیران، موضوع شركت در الكامپ منتفی اعلام شد اما با توجه به ارزیابی نمایشگاه امسال و ارتقاءو پیشرفت آن نسبت به سال‌های اخیر امیدواریم ایران اچ پی سال آینده حضور موثری در الكامپ داشته باشد.

به گفته دولت‌آبادی هم اكنون برند اچ پی 12 درصد بازار نوت‌بوك ایران را به خود اختصاص داده اما سال گذشته با سهم 22 درصدی از بازار جهانی، جلوتر از رقیب نزدیك خود دل محسوب می‌شد به طوری كه با توجه به متفاوت بودن الگوریتم خرید لپ‌تاپ در دنیا شاهد نوسان موجود در این حوزه هستیم.

همچنین سهم سرور اچ پی 50 درصد و در عرصه پرینتر نیز از نظر سهم بازار، اچ پی نخستین كمپانی IT است كه به درآمد 107 میلیارد دلار در سال 2007 است. بنابراین می‌توان گفت سهم بازار بر روی پرینتر و سرور در ایران همانند بازار جهانی است.

وی درباره تاثیر قاچاق بر روی محصولات اچ پی گفت: به ندرت شاهد ورود كالای قاچاق با برند اچ پی هستیم و اكثر رقبا اقدام به واردات قانونی كرده به طوری كه این امر روی سرور و پرینتر صادق بوده اما امكان ورود از مبادی غیرقانونی برای لپ‌تاپ به دلیل سهولت در نقل و انتقال وجود دارد.

به گفته وی در حال حاضر اهداف، چشم‌اندازها و رسالتی در سازمان تعریف شده به طوری كه ارائه بهترین محصولات و خدمات اتوماسیون اداری و خانگی در اولویت قرار دارد از طرفی این شركت به صورت تجمیع بر روی كالاهای اچ پی فعالیت كرده و محصولاتی مانند سرور، پرینتر، پلاتر، اسكنر، مانیتور، مواد مصرفی و نوت‌بوك را پشتیبانی می‌كند.

دولت‌آبادی ادامه داد: مشاوره، ارائه راه‌حل به مشتریان و درك نیاز مشتری از اولویت‌های كاری ما بوده تا جایی كه سازمان‌ها و مراكزی با نیاز راه‌اندازی شبكه و محصولات آی‌تی را بررسی كرده و برحسب نیاز آنها با ارائه راه‌حل‌های مناسب و در نظر گرفتن امكانات سخت‌افزارشان،خدمات مورد نیاز آنها را ارائه می‌دهیم.

وی به ایجاد سهولت در خرید كارتریج اشاره كرد و گفت: هم اكنون با تمهیدات اندیشیده شده مشتری با ثبت‌نام در وب‌سایت پس از معرفی پرینترهای مختلف خود براساس نیاز آن به كارتریج، امكان دسترسی به محصول مناسب را برای كاربر فراهم می‌كند.

به گفته مدیر فروش ایران اچ‌پی، تاكنون تلاش این شركت در ارائه خدمات گارانتی به معنای واقعی بوده و ارتباط با كاربران را از طرق آنلاین و ایمیل در جهت رفع نیاز آنها برقرار كرده است. همچنین تمام محصولات اچ پی تحت پوشش قرار گرفته و یك نوع گارانتی 6 ماهه نیز پس از تعمیر محصول ارائه می‌شود.