نظرسنجی

شما از چه طریق با این سایت آشنا شدید؟






پر بيننده ترين مطالب

بازار فروش محصولات كسپرسكی امیدواركننده است



تعداد بازدیدکنندگان 3159 بازدید نسخه چاپی

دنیای كامپیوتر و ارتباطات- علیرضا عابدی‌نژاد، مدیر عامل شركت داده پردازان دوران كه از جمله قدیمی‌ترین نمایندگان فروش كسپرسكی است در گفت‌وگو با نمایندگان رسانه‌های خبری در حاشیه نمایشگاه الكامپ از وضعیت فروش این محصول این محصول در ایران گفت. 

به گزارش موسسه دیده بان آی تی، وی با اشاره به افزایش رشد فروش این محصولات در كشور و از طریق شركت دوران گفت: «از زمان راه‌اندازی دفتر ایران شركت كام گارد با نام تجارت امن و همچنین حضور عالی روابط عمومی كه در مدت بیش از دو سال فعالیت مستمر داشته است و اطلاع‌رسانی بسیار مناسب، حجم فروش شركت دوران افزایش چشمگیری داشته و نسبت به سال قبل به دو برابر رسیده است.

همچنین حضور در نمایشگاه الكامپ كه سال گذشته و امسال اتفاق افتاد نیز به توسعه این روند بسیار كمك كرده و از این بابت نیز اوضاع راضی‌كننده است.» عابدی‌نژاد همچنین با اشاره به تقویت واحد تخصصی فروش كسپرسكی در شركت دوران گفت: «با توجه به نوع فعالیت شركت دوران كه از ابتدا معطوف به حوزه شركت‌های بزرگ یا انترپرایز بوده است، فروش محصولات شركتی كسپرسكی نیز در دوران به خوبی پیش رفته است و حجم بازارمان همچنان در حال گسترده‌تر شدن است.»  

وی با اشاره به حضور كمرنگ سایر آنتی‌ویروس‌ها در بازار محصولات خانگی ضدویروس‌ها گفت: «موفقیت كسپرسكی در بازار محصولات خانگی با توجه به این واقعیت و اطلاع‌رسانی گسترده و خدمات پس از فروش مناسب آن طبیعی است اما موفقیت در بازار محصولات شركتی با توجه به رقابت زیادی كه با سایر محصولات وجود دارد، دشوارتر و البته شیرین‌تر است.» 

مدیرعامل شركت دوران در خصوص حضور در نمایشگاه الكامپ نیز اظهار داشت: «تجربه دو سال حضور مستقل كسپرسكی در نمایشگاه كه با مشاركت نمایندگانی مانند دوران بوده، تجربه موفقی بود، ضمن آنكه شركت دوران خود نیز غرفه بزرگی را در نمایشگاه دارد كه در آن غرفه هم میزی مخصوص كسپرسكی دارد و از هر دو نقطه، تقاضاهای بسیار خوبی را دریافت كرده‌ایم.

اما از لحاظ مدیریت نمایشگاه و كم و كاستی‌های آن كه دیگر صحبت‌ها همه تكراری است  به خصوص كه امسال زمان‌بندی نامناسب نمایشگاه هم به مشكلات قبلی افزوده شد.» عابدی‌نژاد در پاسخ به سئوالی در مورد تداخل بین فعالیت‌های نمایندگان نیز گفت: «این تداخل تاكنون آنچنان مشكلاتی را باعث نشده است ضمن آنكه مدیریت كانال فروش كسپرسكی نیز در این زمینه بسیار مهم بوده و تلاش كرده چالش‌ها را به حداقل برساند كه از این بابت نیز جای قدردانی دارد.»

لطفا برای كسب اطلاعات بیشتر با روابط‌عمومی در ایران تماس بگیرید. موسسه دیده­بان آی­تی، روابط عمومی كسپرسكی در ایران تلفن: 88759524 – 22361659