نظرسنجی

شما از چه طریق با این سایت آشنا شدید؟






پر بيننده ترين مطالب

راهكار جدید اسوس در زمینه خدمات موسوم به گارانتی طلایی

شماره 89 / اخبار / اردیبهشت 1389


تعداد بازدیدکنندگان 3247 بازدید نسخه چاپی

 ایتنا- اسوس به عنوان یكی از سازندگان قطعات كامپیوتری در دنیا ،جدیدترین سیاست‌های خود را در زمینه خدمات پس از فروش قطعات مادربرد و كارت گرافیك اعلام كرد. بر این اساس تمامی مادربردها و كارت‌های گرافیك شامل گارانتی سه ساله بوده كه در دوره یكسال اول پس از تولید، قطعه خراب با قطعه نو به صورت فوری تعویض و از آن به عنوان گارانتی طلایی یاد می‌شود. لازم به ذكر است كه گارانتی طلایی در بازه زمانی یكساله اول شامل تمامی سری مادربردها و كارت‌های گرافیك اسوس خواهد بود.

اسوس اعلام كرد توزیع‌كنندگان رسمی محصولات این كمپانی در ایران نیز خدمات یاد شده را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند مگر در مواردی كه خرابی قطعه به دلیل خطاهای ناشی از عدم استفاده صحیح كاربر و یا خرابی در حین حمل‌ونقل و یا سایر مواردی كه كالا را از گارانتی خارج كند. بدین ترتیب این كمپانی با ارائه این خدمت متمایز و با هدف مشتری‌مداری، گامی بزرگ دیگری در جهت ارائه خدمات بهتربه مشتریان خود در ایران برداشته است.