نظرسنجی

شما از چه طریق با این سایت آشنا شدید؟






پر بيننده ترين مطالب

«یك یا دوهزار و یك»



تعداد بازدیدکنندگان 3531 بازدید نسخه چاپی

«تبلیغ و معرفی كالا و خدمات (Promotion) یكی از چهار  Pمهم و البته حیاتی، آمیزه بازاریابی (Marketing Mix) است. اگر كالا یا خدمت هر كسب‌وكاری در جایی كه خریدار آن حضور دارد، نباشد آن كالا یا خدمت توفیقی در فروش نخواهد داشت و محصولات و خدمات رقبا رقابت را می‏برند.
به كمك موتور جست‌وجو كسب و كارها درست می‏توانند در جایی حضور داشته باشند كه مشتری آنها آن جاست. اگر آنها آن جا نباشند، رقیب آنها آن جا خواهد بود. هدف عمده علم بازاریابی دو چیز است: بودن در جایی كه مشتری آن جاست و دوم بالاتر ایستادن از رقیب. این جاست كه رتبه بالاتر از رقیب در موتور جست‌وجو معنای ویژه‏ای می‏یابد. گوگل دیگر نیازی به معرفی ندارد.

گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو در حقیقت بازارسازان هر بازاری‏اند. آنها خریداران را به فروشندگان متصل می‏كنند آن هم درست در لحظه‏ای كه خریدار آماده خرید است. "هزار و یك" قصه است اما "دو هزار و یك" نه. "یك یا دو هزار و یك" واقعیت هر كسب‌وكاری است كه می‏خواهد در اینترنت موفق باشد. شما اگر می‏خواهید رتبه كسب‌وكار شما در گوگل یك باشد و نه دو هزار و یك، كتاب من برای شماست.»

آنچه خواندید بخشی از گفته‌های «مهدی رودكی» مولف كتاب «یك یا دو هزار و یك» است كه به تازگی منتشر شده است. به طور خلاصه رودكی در كتاب خود به شرح راه‌كارهایی می‌پردازد كه شما بتوانید رتبه سایت خود را در موتورهای جست‌و‌جو ارتقا دهید. در چاپ اول كتاب با تیراژ 3000 جلد، عناوینی چون اینترنت، وب و موتور جست‌و‌جو، موتور جست‌و‌جو چطور كار می‌كند؟، خدمات جست و‌جو در وب، اهمیت تجاری موتورهای جست‌و‌جو، بازاریابی با موتورهای جست‌وجو، انتخاب واژه های كلیدی، بالا بردن محبوبیت سایت، پارامترهای مورد توجه موتورهای جست و‌جو، پیج رنك و ...  به چشم می خورد.

كتاب در 162 صفحه همراه با یك CD عرضه می‌شود. امكان خریداری این كتاب از طریق سایت Iranseo.com نیز وجود دارد.