نظرسنجی

شما از چه طریق با این سایت آشنا شدید؟






پر بيننده ترين مطالب

نشست خبری مشترك مدیران دلسا و مدیر منطقه‌ای زایكسل برگزار شد



تعداد بازدیدکنندگان 3807 بازدید نسخه چاپی

دنیای كامپیوتر و ارتباطات- نشست خبری مشترك مدیران دلسا و مدیر منطقه‌ای فروش محصولات زایكسل برگزار شد.

در این نشست كه در دفتر شركت دلسا برگزار شد، جلیل بروجردی مدیرعامل دلسا در ابتدا با اشاره به سابقه فعالیت‌های این شركت گفت: مجموعه تدبیرپرداز دلسا اولین و تنها نماینده انحصاری محصولات زایكسل در ایران است كه از سال 1386 با هدف ارائه خدمات و تجهیزات شبكه به سازمان‌ها و صنایع فعالیت خود را آعاز كرد.

بروجردی در ادامه اظهار داشت: دلسا با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و همكاری با زایكسل كه از فعالان به نام و شناخته شده حوزه شبكه است، خدمات خود را با بالاترین كیفیت در اختیار مشتریان می‌گذارد. مدیرعامل زایكسل در ادامه افزود: هدف ما در بدو تاسیس تامین نیازهای شركت‌های PAP چه در حوزه پسیو و چه در حوزه اكتیو بود.

همان موقع بود كه به سراغ زایكسل نیز رفتیم و نمایندگی انحصاری آن را در ایران گرفتیم. بروجردی در ادامه با اشاره به استفاده محصولات زایكسل در بین شركت‌های PAP گفت: در حال حاضر همه شركت‌ها به نوعی از محصولات زایكسل استفاده می‌كنند. ضمن اینكه به بازار تجهیزات سوهو نیز وارد شده‌ایم.

در ادامه این نشست خبری كه با حضور روزنامه‌نگاران IT برگزار شد، راجر سو، مدیر فروش منطقه‌ای زایكسل با اشاره به فعالیت‌ها و بازار برند زایكسل در دنیا گفت: زایكسل با 21 سال فعالیت كار خود را از 1989 آغاز كرد و این شركت یكی از نخستین تولیدكنندگان مودم و از معتبرترین نام‌های تجاری جهان در تولید تجهیزات اینترنت و شبكه است.

سو در ادامه اظهار داشت: زایكسل در بیش از 70 كشور جهان نمایندگی دارد و به تازگی برای ششمین سال متوالی در لیست 10 نام تجاری برتر تایوان قرار گرفته است. مدیر فروش منطقه‌ای زایكسل در ادامه اظهار داشت: زایكسل دومین تولید كننده تجهیزات CP، مودم و شبكه است و ما در طی فعالیت‌های خود موفقیت خوبی را در اروپا به دست آوردیم و تصمیم گرفتیم تا روی بازار كشورهای در حال توسعه نیز فعالیت كنیم.

این شد كه به ایران آمدیم. سو در ادامه افزود: اعتقاد داریم كه باتوجه به رند رو به رشد اینترنت در این كشورها زایكسل موفق خواهد شد سهم قابل توجهی از بازار را به دست بیاورد. وی در افزود:البته زایكسل 15 سال است كه در ایران فعالیت می‌كند و افراد و شركت‌های مختلف به طور پراكنده روی این برند كار كرده‌اند.

البته بیشتر بر روی بازار مودم‌های آنالوگ فعالیت شده است. ولی از دوسال پیش تصمیم گرفتیم كه تجهیزات DS lam را نیز وارد بازار ایران كنیم. راجر سو، مدیر منطقه‌ای محصولات زایكسل در ادامه اظهار داشت: از آن موقع تاكنون 15 بار به ایران سفر كرده‌ایم چون می‌دانستیم كه بازار ADSL ایران در حال گسترش است و در حال حاضر امید داریم با همكاری شریك تجاری خود یعنی شركت دلسا بازارمان را گسترش دهیم.

ما در ابتدای ورود به ایران با مخابرات فعالیت خود را شروع كردیم ولی الان بنا داریم وارد بازار سوهو نیز بشویم. سو در ادامه افزود: ما در تركیه تجربه موفق و بازار خوبی را داشتیم امیدواریم كه با همكاری شریك تجاری خود این تجربه را در ایران نیز داشته باشیم. در ادامه مدیران دلسا و زایكسل به پرسش خبرنگاران پاسخ دادند.

در همین بخش راجر سو در باره علت انتخاب دلسا به عنوان شریك تجاری خود در ایران گفت: ما دلسا را قابل اعتماد یافتیم ضمن اینكه متخصصین این شركت و مدیران آن را از نظر كاری مناسب شریك تجاری خود دیدیم. این شد كه با این شركت همكاری خود را آغاز كردیم. سو در ادامه افزود: زایكسل در چند بخش تخصص دارد و كار خود را با تجهیزات سوهو و chanel buisiness آغاز كرد و امیدوار است كه بتواند 30 درصد بازار ایاران را به دست دارد.

در ادامه بروجردی مدیرعامل دلسا در مورد استراتژی زایكسل برای بازار ایران در بخش service provider گفت: دو فاكتور مهم است یكی كیفیت محصول و دیگر خدمات پیشتیبانی كه ما این دو مولفه را داریم. محصولات ما به كار گرفته شده و امتحان كیفیت خود را پس داده است. بروجردی در پایان گفت: در مناقصه دو مخابرات استانی نیز شركت كردیم و برنده شدیم.