نظرسنجی

شما از چه طریق با این سایت آشنا شدید؟






پر بيننده ترين مطالب

برتری سامسونگ در بازار صفحه‌نمایش‌های اطلاعات دیجیتال



تعداد بازدیدکنندگان 3206 بازدید نسخه چاپی

شركت سامسونگ یكی از برترین تولید‌كنندگان مطرح در زمینه رسانه‌های دیجیتال و فناوری‌های مربوط به آن، با معرفی صفحه‌نمایش‌های با قاب باریك، كه به طور خاص برای فعالیت‌های تبلیغاتی، نمایش فیلم در اندازه‌های بزرگ ساخته شده، جایگاه برتر خود را در بازار صفحه‌نمایش‌‌های اطلاعات دیجیتال (DID) تقویت كرده است. 

سامسونگ با ارائه مجموعه متنوعی از این نمایشگر‌ها توانسته ركورد فروش 100 هزار دستگاه از این محصول در ماه آوریل 2010 را به ثبت برساند و حضور خود در این بازار را گسترش دهد.

Yooko Kwon مدیر عامل بازاریابی استراتژیك سامسونگ در بخش صفحه‌نمایش‌های LCD در این باره گفت: «صفحه‌نمایش‌‌های اطلاعات دیجیتال مانند تلویزیون‌های LCD جزو یكی از جهش‌های مهم در صنعت LCD به شمار می‌آید كه می‌توان از آنها به عنوان صفحات اطلاع‌رسانی و یا نمایشگر استفاده كرد.

با معرفی مجموعه متنوعی از محصولات در این گروه، سامسونگ به حضور فعال خود در این صنعت ادامه داده و با حفظ جایگاه برتر، سهم خود از این بازار را به 50 درصد خواهد رساند.» سامسونگ اولین بار در سال 2006 این محصولات را معرفی كرد و با حضور مستمر خود در این بازار توانست تا فوریه سال 2010 یك میلیون عدد از این دستگاه‌ها را به فروش برساند.

طبق گزارش موسسه تحقیقاتی DisplaySearch، پیش‌بینی می‌شود كه متقاضیان صفحه‌نمایش‌های DID تا شش سال آینده چهار برابر شود و از 23/2 میلیون دستگاه در سال 2010 به 09/9 میلیون دستگاه در سال 2016 افزایش یابد.

پیشگامی سامسونگ در ایجاد فرصت‌های جدید، منجر به تولید نمایشگرهایی به بزرگی دیوار شده است كه از تركیب چندین DID بدست آمده و قاب اطراف هر پانل تنها 3/7 میلیمتر ضخامت دارد و این مقدار یك چهارم آن چیزی است كه به طور معمول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پنل 46 اینچ سامسونگ كیفیت تصویری كاملاً طبیعی حتی در زمانی كه از چند صفحه‌نمایش برای نشان دادن یك تصویر استفاده می‌شود را به شما ارائه می‌كند.