نظرسنجی

شما از چه طریق با این سایت آشنا شدید؟






پر بيننده ترين مطالب

كسپرسكی جز سه برند برتر آنتی‌ویروس

آنلاین / 31 فروردین 1390


تعداد بازدیدکنندگان 1353 بازدید نسخه چاپی

دنیای كامپیوتر و ارتباطات- آزمایشگاه كسپرسكی، شركت پیشرو در ارائه راه‌حل‌های امنیت اطلاعات برنامه‌های خود برای بازسازی ساختار سازمانی خود  و مطرح شدن به عنوان یكی از سه ارائه دهنده برتر راه‌حل‌های امنیتی آی تیرا در سال 2011، اعلام كرد.

به گزارش موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی كسپرسكی در ایران، یوجین كسپرسكی، مدیرعامل و یكی از موسسان كسپرسكی در این باره می‌گوید: «امسال ما از هر هنگام دیگر به موقعیت تبدیل شدن به یكی از سه توسعه دهنده راه‌حل‌های امنیت آی تی در بازار جهانی نزدیك‌تر هستیم. برای نیل به این هدف بزرگ ما باید نرخ كنونی رشدمان را حفظ كنیم و بار دیگر به عنوان یك شركت نشان دهیم كه می‌خواهیم در عالی‌ترین سطح رقابت باقی بمانیم. با ایجاد ساختار سازمانی خود به صورت جهانی انتظار داریم به هدف خود مبنی بر تبدیل شدن به یكی از سه بازیگر بزرگ بازار جهانی تا پایان سال 2011 نایل شویم.»

بنابر نتایج عملكرد كسپرسكی در سال 2010، این شركت رشد چشمگیری در تمام مناطق داشته است. در سطح جهانی، درآمدهای شركت رشد سالانه 38درصد را نشان می‌دهد و از 500 میلیون دلار بالاتر رفت.

موفق‌ترین مناطق فعالیت در سال 2010برای آزمایشگاه كسپرسكی از این قرار بودند: اروپا، جایی كه درآمدهای كمپانی 16درصد افزایش داشت و به 121میلیون دلار رسید؛ ایالات متحده و كشورهای آمریكای شمالی و جنوبی، كه شاهد رشد 68 درصدی و درآمدی در حد 134 میلیون دلار بود.

در منطقه آسیای جنوب شرقی و ژاپن نیز شركت رشد رویایی 111 درصد را تجربه كرد كه نتیجه‌اش 55 میلیون دلار درآمد بوده است. همچنین سال 2010 سالی موفق برای كسپرسكی در میان كشورهای مشترك‌المنافع، اروپای شرقی، خاورمیانه و آفریقا بود؛ جایی كه درآمد مجموع درآمدش (با 35درصد افزایش در مقایسه با سال 2009) بالغ بر 131 میلیون دلار شد. این سطوح قابل تأمل از توسعه مناطق به مفهوم آن است كه كسپرسكی در آستانه تبدیل شدن به یكی از سه سازنده برتر راه‌حل‌های امنیتی برای كاربر نهایی می‌باشد.

به عنوان بخشی از استراتژی شركت برای رشد مداوم كسب و كار و به منظور نیل به افزایش سهم بازار طبق برنامه، تیم مدیریت كسپرسكی فرایندی را برای بازسازی ساختار سازمانی شركت در دو قسمت مهم و استراتژیك، یعنی توسعه محصول و شبكه فروش منطقه‌ای آنها، آغاز كرده است.

یكی از عوامل اصلی رشد كسپرسكی پلتفرم تكنولوژیك یكپارچه برتر آن است كه به صورت داخلی توسعه داده شده و به عنوان مرجعی واحد برای تمام محصولات شركت با هدف بخش‌های مختلف بازار به هدف‌گذاری شده است.

در ماه مارس 2011 تصمیم برآن شد كه این پروسه با ایجاد یك بخش واحد كه استراتژی محصول هر سه منطقه كسب و كار جاری شركت (یعنی محصولات و خدمات مشتریان، راه‌حل‌های شركتی و ارائه مجوز استفاده برای دیگر فروشنده‌ها) را سرپرستی خواهد كرد، هرچه بیشتر تقویت شود.

در همین راستا، پتر مركولوف، سرپرست سابق قسمت ارتباط‌های فناورانه، به عنوان مدیر بخش محصولات منصوب شد. وی می‌گوید:« هدف ما حفظ موقعیت‌های پیشگام در تمام بخش‌هایی كه شركت فعالیت دارد، می‌باشد و برای نیل به این مهم بایستی فعالانه توسعه محصولات و راه‌حل‌هایمان را در تطابق با تقاضاهای بازار تداوم بخشیم.

تخصص بین‌المللی گسترده شركت در مصاف با تهدیدهای اینترنتی، مزیتی عمده خصوصا در زمینه امنیت آی تی است. ما اطمینان داریم كه این معلومات مزایایی واقعی برای كاربران راه‌حل‌های شركت به ارمغان می‌آورد. با ایجاد یك قسمت واحد كه مسئولیت توسعه محصول و خدمات را برعهده داشته باشد، راه‌حل‌های جدید و بروز كسپرسكی هرچه بیشتر جامع خواهند شد تا محافظتی یكپارچه را برای كاربرانمان حاصل كنند.»

در مارس 2011 مدیریت كسپرسكی این تصمیم را نیز اتخاذ كرد كه راهبرد شركت را در خصوص مدیریت شبكه فروش‌های منطقه‌ای بازنگری و بخشی واحد ایجاد كند كه فروش‌های جهانی را توسعه دهد و حفظ كند و مسئول مستقیم فروش و بازاریابی در اروپا و آمریكای شمالی باشد.

در همین راستا، استیو اورن‌برگ، مدیر عامل سابق كسپرسكی در آمریكا، به عنوان مسئول ارشد بخش فروش منصوب شد. وی می‌گوید: «در حال حاضر، كسپرسكی یك شركت بین‌المللی واقعی با یك ساختار فروش جهانی است. با تلفیق تمام واحد‌های فروش در یك بخش، كسپرسكی می‌تواند راهبردی یكپارچه را برای ارتباط با شریكان و مشتریان، پیاده كند. و در نتیجه یك سطح بالا و یكنواخت از خدمات برای كاربران در تمام كشورهای جهان را متضمن شود.»

لابراتوار كسپرسكی در نظر دارد این تغییرات را در ساختار سازمانی خود تا پایان نیمه نخست 2011 تكمیل كند. به گفته تیم مدیریتی، ساختار مدیریتی متمركز جدید به شركت اجازه خواهد داد تا به طور موثرتری كسب و كار خود را در سطح جهان توسعه دهد و رشدی با ثبات را تضمین كند و موقعیت خود را در بازار جهانی امنیت آی تی تقویت كند.

درباره آزمایشگاه كسپرسكی
آزمایشگاه كسپرسكی ارائه كننده نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم‌ها در برابر تهدیداتی همچون ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها، بدافزارها، نفوذگران، كلاهبرداری‌ها و هرزنامه‌ها است. محصولات آزمایشگاه كسپرسكی دارای بالاترین نرخ حفاظت از سیستم‌ها و سریع‌ترین زمان نشان دادن عكس‌العمل در برابر تهدیدات هستند.

این محصولات برای كاربران خانگی، شركت‌های كوچك و متوسط ، سازمان‌های بزرگ و كاربران موبایل ارائه میگردند. فناوری حفاظتی كسپرسكی همچنین در بسیاری از محصولات و خدمات شركت‌های امنیتی سراسر جهان به كار گرفته می‌شود. لطفا برای كسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی در ایران تماس بگیرید. موسسه دیده‌بان آی‌تی، روابط عمومی كسپرسكی در ایران
 تلفن: 88749410 الی 14–فكس: 88749415- همراه: 09195151165
پست الكترونیك: kaspersky@didehban.com